Харта на клиента

Основната цел на Хартата на клиента е да се подобри качеството на предоставяните консултантски услуги и обучения. Този документ не създава права или задължения. Неговото предназначение е да помогне на клиентите да се запознаят с възможностите на организацията, видовете услуги, които се предлагат и начините за взаимодействие.

Целите, които си поставяме с Хартата, са:

  • Да подобрим достъпа до услуги, като подробно информираме клиентите за начина на изпълнение на съответната консултантска услуга;
  • Да постигнем високо качество на предоставяните услуги, и осигурим добро отношение и желание за съдействие от страна на служителите, които отговарят за комуникацията с клиентите;
  • Да насърчим клиентите да изказвате мнението си за получаваните от нас услуги.

За постигане целите на хартата ние се ангажираме:

  • Да се отнасяме с уважение и търпение към клиентите;
  • Да изслушаме предложенията и сигналите от клиентите;
  • Да се държим професионално и да отговаряме на въпросите на клиентите точно и ясно в кръга на своята компетентност;
  • Да предоставяме услугите в договорно определените срокове;
  • Да спазваме принципите на честност, равнопоставеност, открито и любезно отношение, да се въздържаме от предубеденост и пристрастие.

Очакванията ни от клиентите са:

  • Да ни предоставят информацията, която ни е необходима за изпълнение на исканата услуга и да ни уведомяват своевременно за настъпилите промени;
  • Да ни съдействат за качественото изпълнение и в срок на договорните ни задължения.

Ние сме:

“Балтов Консулт” ЕООД е консултантска организация със 17 годишен опит в сферата на предоставянето на консултантски услуги и обучения свързани с разработване и внедряване на системи за управление по международни и български стандарти.

Основополагащи принципи при осъществяване на дейността ни са:

  • Да подготвим организацията Ви за изпълнение критериите на Европейския съюз;
  • Да изградим съвременна фирмена система за управление;
  • Да подпомогнем достъпа Ви до външни пазари.
  • Индивидуален подход към всеки клиент и адаптиране към спецификата на фирмата;
  • Навременно информиране на клиентите за новостите в областта на управление на качеството, европейското и национално законодателства;
  • Търсене на постоянна обратна информация от клиентите с цел пълно задоволяване на техните изисквания и потребности;
  • Покриване на широк спектър от промишлеността и услугите;
  • Непрекъснато обучение на персонала по новостите в системите за управление, Европейското и техническо законодателство.
  • Обучение на персонала на Вашата организация по начин, осигуряващ самостоятелно последващо поддържане и актуализиране на системата;
  • Да останем на разположение на своите клиенти за консултации и съдействие при възникнали проблеми.

Конфиденциалност

  • Гарантиране и опазване на фирмената тайна и независимост
  • Предлагаме цени на консултантските услуги, съобразени със спецификата и възможностите на клиента.

Услугите, които предоставяме са:

  • Подготовка на фирми за изграждане и сертифициране на системи за управление съгласно: ISO 9001, ISO 14001, BS OHSAS 18001, SA 8000, ISO/TS 16949, ISO 50001, ISO 27001, ISO 20000-1, ISO 22 000, FSSC 22000, IFS, HACCP, GMP, Еко хотел и др.
  • Интегрирани системи на основата на посочените стандарти
  • Подготовка и управление на проекти по различни финансиращи програми на Европейския съюз.
  • Следсертификационно обслужване на Фирмените системи за управление
  • Подготовка за Акредитация на лаборатории и органите за контрол съгласно: БДС ISO/IEC 17025:2001 и БДС EN ISO/IEC 17020:2005.
  • Управление и развитие на човешките ресурси
  • Специализирани фирмени обучения
  • Обучения на експерти за придобиване на квалификациите Вътрешен одитор и Представител на ръководството по системи за управление.

Как ще работим заедно:  

  • Представете желанието си за предоставяне на услуга от нас;
  • Наш сътрудник ще се свържи с Вас за предоставяне на допълнителна информация, срокове и цени;
  • Ще съгласуваме с Вас условията по исканата от Вас услуга и ще формираме договор за изпълнението й;

При извършване на услугата ние задължително спазваме съгласуваните с Вас срокове и условия, етичните норми на поведение и конфиденциалност.

Работно време: Всеки работен ден от 8.00 ч. до 17.00 ч.